Pimpat babyskydd

Vi köpte ett prisvärt babyskydd, men handtaget var lite konsigt utformat och tyget i själva sitsen lite hårt o rivigt. Bestämde mig för att göra ett vadderat handtag med extra skumgummi i hörnen, där armbågen kommer att hamna. Sen kädde jag in de lösa kuddarna i mjukt tyg. man vill ju sitt barns bästa och vara en bra förälder! 😉

20120716-101545.jpg

Fågeltyget som är nytt kommer från Stoff o Stil. Kommit på att jag ska sy fast ett band så det går att fästa leksaker i bågen.

Ny väntar jag mest på posten o hoppas att mitt danska elefanttyg kommer idag!

Kommentera

