Fröken Skogsbär blir företag!

Har träffat fantastiska Ewa på nyföretagandecentrum och efter mycket peppande så kommer Fröken Skogsbär att bli enskild firma under sommaren! Har eventuellt två butiksåterförsäljare och en webbutik som jag ska samarbeta med till hösten. Exakt vad det blir och hur det kommer att se ut får jag återkomma till! Men mycket händer. Tur det är semester snart. Två veckor på Öland, mina planer är, förutom att hänga med familjen och andras släktingar så ska symaskinen med och jag ska loppa gärnet!

Jag har sytt och sytt, det har gått både bra och dåligt. Visar bara det som blev bra 😉 :

Tantnecessärer
Insida Tantnecessär

Dessa har ett spänne på ca 20 cm och är ca 15 cm höga. Ett fack inuti och en botten på ca 4 cm. De kostar 250kr inkl porto. Är du intresserad att köpa något som du ser här på bloggen, maila mig gärna på frokenskogsbar@gmail.com

Har även fått hem mina nya namlappar, tycker det blev riktigt proffsigt när jag fick på dem.

20140613-213621.jpg

Kommentera

