Bröllopsklänningen är inhandlad

Då vi tydligen ska gifta oss i september, litet enkelt borgligt bröllop med 16 gäster,
så har jag letat efter en passande klänning. Jag hade i princip gett upp då jag insett att min midja inte då heller kommer vara 60 cm i omkrets och jag gärna tänkt äta fram tills dess. Jättesvårt att hitta vintageklänningar i ”vanlig” (dagens 38) storlek. Fattar inte hur smala de var förr…?!
Men så idag på Kalmar Stadsmission så hängde den där. För ynka 80kr!
Så jätteglad är jag!!

20140702-164838-60518360.jpg

Nu kan jag ta det lugnt resten av semestern här på Öland. Loppat har jag gjort så jag är nöjd också! 😊

Kommentera

