Snuttekanin

Efter att symaskinen o jag varit åtsilda i två veckor blev det ett kärt återseende. Om än lite nervöst. På ren inspiration och impuls sydde ritade jag mönster och började sy dessa kaninsnuttisar. De är sydda i retro/återbrukat tyg, teddyn är 100% ekologisk bomull och stoppningen i huvudet är ekologisk ull. En miljömedveten present kanske?


4 kommentarer Lägg till

  1. Moa skriver:

    Åh vilka gosiga!!

    1. frokenskogsbar skriver:

      Tack så mycket, ja de är verkligen kramvänliga ❤

  2. Å har du mönster till kaninen? Skulle väldigt gärna vilja sy en till min lilla kille! Bästa, Kristina

    1. frokenskogsbar skriver:

      Hej Kristina, mönstret är mitt eget som jag tagit fram och inte till salu då jag har företag och säljer kaninerna. Med vänlig hälsning, Annika

Kommentera

