Fri frakt tom 29 november 2015

Här hemma laddar jag med sömnad av alla dess slag. Både beställningar och utveckling av produkter jag har i huvudet, men även sömnad till mig själv och såklart till er via webbutiken och instagram.

På tisdag börjar jag mitt nya jobb, mer om detta senare, på torsdag är jag på plats hos Orkan Lia (butik) på Skånegatan 82 i Stockholm mellan 18-21 har vi extraöppet. Jag har en Popup-butik där med barntema. Men kommer just den kvällen även att ta med de börsar m.m. jag har hemma. Kom gärna och säg hej! 🙂

Men har du inte möjlighet att komma så kan du alltid handla i webbutiken. Just nu fri frakt tom 29 november! (bara att välja fri frakt i utcheckningen)

PS. kolla gärna reportaget om Fröken Skogsbär i Expressens bilaga Handarbete och Pyssel som finns ute nu. (går att köpa endast bilagan)

Kommentera

