Nya tider, nytt år!

Efter moget övervägande  har jag bestämt mig för att inte sy på beställning. Beslutet gäller tillsvidare och jag har just nu inga planer att under överskådlig framtid ta upp beställningsjobben igen.

Tanken av att sy mer gick inte som tänkt då jag mitt i all planering fick nytt jobb på Make & Create. Jag vill gärna lägga mycket av min tid och engagemang på det. Därför har jag inte möjlighet att få ihop allt jag vill. Inser att familjen behöver mer av min energi än jag gett den det senaste halvåret, vilket ändå är viktigare än både företagande och pengar.

Så jag får helt enkelt hänvisa er till instagram och webbutiken (som öppnar 7 januari igen efter julledighet) och de befintliga produkter som finns där och kommer att komma upp i den mån jag har tid att sy.

Nedan ser ni den nya plånboken som jag jobbar på. Hoppas få modellen färdig snart och sy upp några till försäljning, de första kommer på instagram @frokenskogsbar, men också på min facebooksida som jag nyligen startade Fröken Skogsbär. Går bra att följa mig där också om man inte har instagram.

Jag önskar er en god fortsättning och ett Gott Nytt År, tack för alla besök här på hemsidan och all pepp som ni gett föregående år!

Bästa hälsningar

Annika

Kommentera

